Friday, August 14, 2009

RUMAHKU SYURGAKU


Rumahku di Bandar Baru Salak Tinggi. Alhamdulillah dah siap dah. Insya Allah lepas raya kami pindah, dah mula potong gaji tak larat nak bayar 2 rumah loo...

5 comments:

my log said...

abg itu rumput mau kasi potong ke? saya ambik murah2 je siap tanam dgn rumput yang baru.... tak byk rm 1000 ke atas...

ijay67 said...

Mahal tuh... RM500 siap tanam boleh consider lah... hu hu hu

my log said...

abg itu rum pun 1 petak dah 6 ringgit klu itu rumput babg beli saya kasi diskount 10 ringgit

ijay67 said...

OOOooo... banyak mahal la 1 kaki 6 ringgit... takpalah cari kontraktor lain... hu hu hu

my log said...

ini rumput ar x ada gtl2 nya.... susah mau cari... nie pun ar mcm rumput kat padang gofl punya dato..