Thursday, October 16, 2008

KERANA SUSU...

Muhammad Adib Minum susu Nur Adibah... sebagai balasan diberikanlah satu ciuman... hi hi hi... macam-macam...

5 comments:

umie k. said...

Kenape tak boleh tgk video tu...???

umie k. said...

dah cuba banyak kali klik play kat video tu, tapi takleh gak. kenape eik ...? mesti ada something wrong... cuba check balik..

ijay67 said...

Ok, ramai gak kata gitu... tah kenapa tah.. kat office boleh...

Stoner said...

yeye~

bro ijai da ade blog

rajin2la mengupdatekan blog ye

jgn asik bersawang jek

mcm ijam...hehe

video tu xleh nk tgk sbb speed pc kot

salam~

umie k. said...

Dah boleh tengok dah video tu.. masa tu adib kecil lagi, jalan pun belum. tapi dah dapat adik. Memang masa mula-mula rasa rumit juga nak jaga. Dua-dua kecil lagi... tapi sekarang adib dah 2 tahun lebih, dah pandai bawa diri. Adibah pulak dah jalan. Berlari pun boleh. Betul kata orang tua-tua, kalau bersalin dekat-dekat ni payah la sikit nak jaga, tapi dah besar esok senang.. Alhamdulillah.., betul la...